29 December 2011

About me..


Leta zápasím s dietami, přestože jsem to ze začátku vůbec nepotřebovala. Váha kolísala až se zastavila na ohromném čísla, které začínalo 9! Tímto blogem bych si chtěla plnit sny a zlepšit si zdravý, díky sportu a zdravé výživě. 
Informací mám, že bych sepsala encyklopedii, tak už je pouze na mě, jak je zužitkuji.
Úkolem číslo jedna je přestat se motat v začarovaném kruhu a konečně vykročit tím správným směrem.. 

Je mi 19, svátek slavím 14. září, odmaturovala jsem v oboru analýza potravin, ale vůbec netuším, čím se budu jednou živit. Zálibu jsem našla v angličtině, proto už dlouho toužím žít v zahraničí. Miluji zimu a sníh, lyžovačka je pro mě nejlepší dovolená. Jednou z mých největších vášní je vaření, ale na restauraci to ještě nevidím. Proto si fantazíruji u knih, které mě vždy přivedou do jiného světa..
Pod tvrdou slupkou se skrývá citlivý člověk milující tvrdší hudbu. Vyzkoušela jsem stovky sportů, nakonec jsem si oblíbila HIIT a yogu. Nejhorší však je, když mi moje alter ego zabrání v jakémkoliv cvičení :D To je pak těžké se přinutit něco dělat. 
Jsem až moc velký romantik, který touží po šťastném a úspěšném životě. Když už se do něčemu pustím, snažím se to dokončit. I když to trvá dlouho a není to lehké. Těžko se vzdávám. 
Moje motta jsou: Všechno má svůj význam, všechno zlé je k něčemu dobré. Nic se neděje jen tak. Žij teď a tedy!

1 comment:

  1. Ale je pravda že je to dost těžké,nekoukat na to číslo. No ale musím to překonat :D

    ReplyDelete