10 August 2012

Cardio blast & today's diary


Nenávidím burpees, ty mě vždy zničí, aniž bych potřebovala další cvičení. :D ostuda.
Určitě zkuste, já jsem to dala včera 4x a byla jsem ráda. Kondička, kterou jsem měla je pryč! Ale já jí naberu zpět a bude ještě lepší!
Jak se máte? :)
Dnešní den byl plný návštěv a nákupů. Teď jsem na chatě zavřená v patře a užívám chvilku klidu. Mamka s přítelem dole mají poslední oslavu před svatbou. Mám pocit, že chata za chvilku spadne. A tolik chlastu jsem snad nikdy neviděla. A co až bude svatba, jéje.. Snad vydrží počasí, bude se až do rána venku, dovnitř se nevejdeme :D
Mějte se krásně

2 comments:

  1. Burpees, ty mi strašně nejdou :D Ale jsi dobrá, že jsi to dala 4x, nevím, nevím, kolikrát bych to dala já :D

    ReplyDelete
  2. Taky nesnáším burpees :D udělám jich 5 a už nemůžu :D Tyhle obrázky s cvičením se mi děsně líbí, už jich mám v pc hodně moc a čekám na den, kdy se mi omrzí videa a budu cvičit tohle!!

    ReplyDelete