30 August 2012

Mother's wedding is comming..


Krásný čtvrteční den, jak se máte? :))
Právě jsem dopekla višňový dort, který jsem podle mého zničila polevou z bílé čokolády. Chtěli bílou, mají jí mít. Alespoň to nebudu jíst :D
Co se týče nových bot, už v nich zvládám chodit, ale jestli to vydržím déle než půl hodiny, tak mi asi nohy upadnou, pro krásu se musí trpět. Stejně jsem vždy chtěla umět chodit na vysokém podpatku, už proto jsem si je koupila. Hodí se i k džínům, tak nebudou jen tak ležet v botníku.
Děsí mě představa, že v pondělí jdu do školy. Na 90 % ještě budu dělat v pondělí opravky v autoškole, to se dozvím zítra. Rozhodla jsem se (haha), že se nebudu stresovat, prostě si jízdu užiji, ať v zadu bude sedět kdokoliv. Protože klepat se jako ratlík fakt nepomáhá.
Odpoledne jdeme s mamkou nakoupit ještě pár drobností na zítřek a pak hurá na chatu.
Holky, mám další nový rekord, tentokrát ve spaní. Na dnešek jsem spala 12 hodin – do osmi :D
A ještě jedna novinka, něco jsem shodila.. i když. Váha ukazuje o kilo víc (?), ale metr ukazuje o dvě čísla méně – měřila jsem to pětkrát a nekecá. Budu věřit metru, protože na džínech to pozná nejlépe a ty jsou mi volnější. :)
Jdu zkulturnit své kudrliny na hlavě a zabalit věci.
Užijte si víkend a držte se!


6 comments:

  1. Na těch botech bych se zabila :D Já si zase dneska udělala taky rekord ve spaní, spala jsem jenom do půl sedmé :D Asi nacvičuju na to vstávání do školy už :D

    ReplyDelete
  2. jasně že věř centimetru :)
    no já jsem na školu zvědavá! :D

    ReplyDelete
  3. Ahoj, zvu tebe i Tvé čtenářky na mojí giveaway http://janniebel.blogspot.cz/2012/08/the-first-giveaway.html#comment-form :) Třeba budeš mít štěstí a vyhraješ. Ráda Tě tam uvidím. :)

    ReplyDelete
  4. Botičky jsou úžasné! Měla jsem na maturitním plese taky od téhle značky :) akorát jsem do nich pro jistotu koupila takové gelové polštářky. A musím říct, že byly vážně ku prospěchu (zvládla jsem odtančit celé předtačení 2x a ještě celou noc tancovat :D). Na vysokých se naučíš :) to chce jenom chodit chodit chodit :) těším se na fotky ze svatby. Nechceš hodit nějakou fotku dortíku? :)

    ReplyDelete
  5. To jsou svaly to je jasný!! :)
    Boty jsou hezké, vem si, ale radši nějaké botky na přezutí - balerínky nebo tak něco... Víš jak, kdyby náááhodou :o) (jistota je jistota) :-))

    ReplyDelete
  6. Jak říká zzdenika, jsou to svaly! Gratuluju k volnějším džínům - to potěší.
    Vyfotíš se nám v celé kráse? :)

    ReplyDelete