29 August 2012

Sweden


Jedu do Švédska, nechceš jet se mnou? Řekla mi v sobotu večer do telefonu tátova přítelkyně. Oba jsou kamioňáci. Ano chci!!!!!
V neděli odpoledne jsem tedy sedla na vlak a jela za nimi do Berouna. V pondělí ráno ve dvě jsem vyrazily směr Švédsko. Mám nový rekord, takhle brzy jsem nikdy nevstávala :D
Dojely jsme až do německého přístavního města – Rostock a čekaly jsme na trajekt. Šesti hodinová plavba byla klidná, počasí úžasné a i nějaký ten spánek - spalo se parádně :) Trajekt nás vysadil ve švédském přístavu – Trelleborg v devět večer a pokračovaly jsme ve spaní na parkovišti až do čtyř do rána. Nastartovalo se velké monstrum a vyrážíme s minimálně tisíci kusy předních skel do aut do fabriky. Po čtyřech hodinách jsme opět jely zpět s obaly do přístavu. Počasí připomínalo sever – chladno a déšť. Během cesty se ale vyjasnilo a bylo nakonec krásně. Pětihodinový náskok před trajektem zpět do Německa jsme využily prohlídku malého města a oběda. Ve tři odpoledne se opět vjelo na trajekt a pluly jsme zpět na ‚pevninu‘. Tentokrát za hustého deště a chladného počasí.
V jednom ze skandinávských států jsem strávila asi 18 hodin, ale stálo to za to!! I když jenom chvilku, ale už můžu říci, byla jsem ve Švédsku.
Krajina je obdobná naší, jenom je to upravenější, hezčí a uprostřed pole se vždy krčí baráček – statek v karmínově červené barvě, krása.
Nečekané události vždy stojí za to.
Za ty tři dny jsme naspala asi 11 hodin, takže jsem jako před umřením.
Poprvé jsem dokonce jela v kamionu, pohoda :D I když to více než 90 km/h nejelo, přišlo mi, že jedeme celkem rychle. Vždy jsem si to představovala jako Hurvínek válku, co je na tom? Ale ono to zas tak jednoduchý není – jízda ano, ale ostatní věci okolo už ne. Obdiv.
S čistým svědomím mohu říct, že to byly nejlepší tři dny těchto prázdnin a zatím tohoto roku.
Děkuji!!

M. mi ještě půjčila šaty od sestry, takže na páteční svatbu mám úžasné modré šaty. Byla jsem si k nim koupit boty. Haló, jak tě napadlo kupovat si něco, na čem neumíš chodit? 10 cm podpatek, ale jsou parádní. Do pátku mám tedy co dělat :D
Zítra mě čeká pečení na svatbu a velké relax.
Dopiji sklenku bílého, pověsím prádlo a padám do postele.
Krásný večer a hodně úspěchů!

šestihodinová cesta trajektem & trasa po Švédsku
tohle monstrum se stalo naším útočištěm na moři :)

vyplouváme - směr Švédko
cestou, necestou..
polem, ne polem..

úžasná kašna v Trelleborgu
náměstí v Trelleborgu

3 comments:

  1. ty bláho, to musel být zážitek!
    Já byla v Dánsku, a autobusem a doteď vzpomínám :)

    ReplyDelete
  2. Wow nečekaná akce se nečekaně dobře vyvedla!!! Jsem ráda, že jsi si to užila!

    ReplyDelete
  3. Spontánní akce jsou vždycky nejlepší! Moc ti to závidím a jsem ráda, že jsi jela :)

    ReplyDelete