22 September 2012

Day 13

Ahoj, jak se máte? :))
Opět se můj život stočil do stereotypu. Do školy, domů, úkoly, ven, domů, spát, do školy… Když jsem ve městě, téměř slintám nad oblečením, které se mi  líbí a já vím, že s mojí postavou by už tak pěkně nevypadalo. A když už něco objevím, peněženka zeje prázdnotou. Zrovna včera jsem si byla s kamarádkou kupovat boty.. co myslíte. Asi pět kusů bylo úžasných – ale buď byly malý a větší číslo neměli, nebo naopak :D A C. si odnesla domů asi pět tašek oblečení a jedny parádní boty. Tak příště půjde něco shánět ona a já půjdu domu s taškami, jinak to nevidím.
Shodila jsem dvě kila, přitom mám pocit, že to není ani vidět.
Jak jste si všimly, ani nepřispívám na blog. Nemám nápady, o čem psát, chuť.. Promiňte.
J. se to taky nikam nepohnulo. Sice bydlí asi 100 metrů vedle mě, ale potkáme se tak jednou měsíčně. A na FB chodí stejně často asi jako já.. takže skoro vůbec :D achjo..
Dnes jedu na chatu, opět budeme dělat dřevo – konečně poslední víkend.

Mějte se krásně a užijte si víkend!

Jídlo & pití:

Snídaně: bílý jogurt + Bebe mini
Dopoledne: toust s lučinou + 2 pl. kuřecí šunky
Oběd: hovězí guláš
Zbytek na chatě, snad toho nebude moc :)

- pití: 500 ml zeleného čaje, 300 ml kávy s mlékem, 400 ml vody

Pohyb:

- 4 hodiny úklid (babička nám půjčila byt (nevím teda pro koho), který dostala od jedné staré paní, která před rokem zemřela. a já ho musím uklízet – větší hnus jsem neviděla!)
- dřevo

1 comment: