14 October 2012

Day 35 & our dogs


Zdravím Vás, jak se máte? :)
Hlásím se po delší odmlce, omlouvám se.. Ve čtvrtek jsem byla s pár spolužáky na shishe, pak se šlo akoholovat k nám domů a spát se nešlo pro jistotu vůbec. Asi si umíte představit, jak jsem vypadali v pátek ve škole, jejej.. A příští čtvrtek repete. Odpoledne jsem jela s mamkou, která přijela na víkend, na chatu.
Jó, ten dýňový koláč, co? Ten se nakonec konal až v pátek, ale zase pěkně rychle letěl do koše. Byl z toho největší hnus! :D
Mamka opět vyrazila směr Karlovy Vary a mě čeká další týden o samotě.
Holky, máme nového přípustka do rodiny.. Néé, žádný dítě! :D Pejska.. Pavel, mamky manžel, nám v sobotu ráno oznámil, že by chtěl psa (že ty dva, který už máme jsou málo), a že paní ve vesnici jich má ještě šest a nemůže je prodat.. Tak máme pejska. A téměř zadarmo. Ale žádný gaučák to není – je to Rottweiler. Takže na chatě nám lítá už dvanáct psích pacek a dělají všichni dohromady pěkný čurbes. Hlavně malej, všechno kouše, všude musí být a čurá kde ho napadne :D  
Co se týče diety, tak mám dole dva kila. Ale hlavně je to díky pátku, kdy jsem nic nejedla a včerejšku, kdy nebyl čas jíst.. Pochybuji, že to vydrží, když začnu zase normálně jíst. Pokusím se jídlo teď omezit a využít toho, že nemám hlad a snad to půjde lépe.
To jsou novinky u mě, co vy?
Krásnou neděli a hodně štěstí v novém týdnu! 

1. člen rodiny

2 . člen rodiny (přišel s Pavlem)

nejnovější člen, mamky a Pavla společné 'dítě' :))

2 comments:

  1. ten novej pejsáček je nádhernej :)
    2 kila dole, to je paráda. a udělala bych to stejně, když bych měla stáhlý žaludek, snažila bych se začít jíst normálně jen v malých porcíh, určitě ne ve velkém. jen tak dál :)

    ReplyDelete
  2. Miluju rotvajlery.. celkově psy, které jsou mu podobné jsou nejhezčí!! Seš dobrá, že jsi tak shodila :) Já právě sežrala celé Disko sušenky (proč mi to ta babička dává tajně do tašky?)..

    ReplyDelete