28 October 2012

Day 49

Brýý den,
Je teprve pět odpoledne, venku tma jako v pytli a po sněhu, který byl na chatě není ve městě ani památky.
Jak vnímáte změnu času? Mě, jako milovnici zimy to nebaví. I když se děsím tmy, tak jí mám ráda. To tajemno..
Oficiálně mohu říct, že mám za sebou první letošní koulovačku :D Nevyhrála jsem, rozmázla se v gumovkách na kopci, měla sníh ta trikem a kalhotami, ale byla neskutečná sranda!  
Prodloužený víkend utekl jako voda a je na čase zajet do školního režimu. Zítra jdu k zubaři a v pátek projednat s chirurgem plánující operaci čelisti.. už se to blíží, 21.11. začínám se bát. Ani ne tak operace, ale toho, co bude potom.. jak mě to změní. Celý život na to čekám a když už se to pomalu blíží, děsím se toho..
Jídlo mě nebaví. Vypiji denně hektolitry kávy, slupnu marcipán a večer si dám čerstvý křapavý chléb. Jsem asi nemocná :D
Začínám přemýšlet, kam na VŠ. Zůstat v oboru nebo se vydat jinou cestou?
Také přemýšlím nad tetováním a píchnutí ucha. Ucho nechám na vánoční čas, aby se mi zahojilo a mohla vyndat náušnici o těláku ve škole (fakt!) .. tetování nechám delší čas. Máte někdo z vás kérku? :)
Krásný nedělní večer a hodně štěstí v novém týdnu.  

3 comments:

  1. změnu času nijak nevnímám, jen mě deprimuje ta tma
    koulovačka v říjnu, svět se prostě zbláznil :D nějak jsem se z toho furt nevzpamatovala
    jo,škola je zas tady..
    operaci zvládeš! :) ikdyž nevím o co jde
    kérku nemám :) a ani neplánuju
    užij si nedělení pohodičku a do nového týdnu tou správnou nožkou :) papa

    ReplyDelete
  2. tetovani mam dve, jsem spokojena...:-) zmenu casu vnimam, protoze v pet je tma a to je zlo. Zimu s delsim dnem bych vnimala o moc lepe..

    ReplyDelete
  3. Nad tetováním přemýšlím už přes 5 let a pořád nemám jasno. Co bych chtěla vytetovat vím, jen sě pořád ujišťuju, jestli ji opravdu potřebuju a nejsem jen ovlivněná okolím.
    Myslím, že když půjdeš na VŠ ve tvém oboru, bude to pro tebe výhodou. A zdá se mi, že o tvém oboru jsem skoro neslyšela, tak budeš mít i lepší uplatnění. :)

    ReplyDelete