2 November 2012

Day 54


Brý páteční večer holky moje, jak se máte? :)
Konečně máme moderní chatu, s internetem :D Ale zítra zase pojedu domu, mám dost věcí do školy.
Holky, moc se vám omluvám, že nepřispívám a nepíšu k vám komentáře. Vaše blogy ale čtu, to se nebojte! ;) A co se týče článků sem, fakt nemám pojem o čase. Včera mi až došlo, že je dnes pátek, že mám zubaře.. málem jsem na to zapomněla.
Zubař mi řekl vše o plánované operaci čelisti, která se bude konat 21.11. díky tomu bude moje jídlo minimálně týden na bázi kašiček a jídla ála důchodce. Dál se uvidí.. alespoň si pročistím tělo a něco shodím. Doma bych měla být 7-10 dní, tak bude na blog a na Vás spousta času! :))
Více vám povím, až budu po zákroku..
Momentálně dietní stravu moc nejím, sice jsem jídlo snížila na 5x denně, ale moc zdravé to není – až na snídani. Cvičit se snažím tak 3x týdne, jak mám čas.
Mějte se krásně a užijte si víkend!

1 comment:

  1. ahojky!!:) nemám se vůbec dobře,dnešek je den na nic.. ale zítra snad bude lépe
    chata s internetem, hehe, pronásleduje tě to všude! :D na chatu si máš jezdit odpočinout:PPP
    za nepřispívání se neomlouvej,málo času máme všechny... já se zase musím učit celý víkend a příští týden bude na písemky tragický. snad to zvládnu:(
    na operaci budu držet palce! vše dobře dopadne :)
    a hlavně že jíš pravidelně,to je nejdůležitější:)
    užij si víkend!

    ReplyDelete