4 November 2012

Day 56

Krásnou prosluněnou neděli, snad i u vás počasí připomíná konečně krásný podzim.
Pamatujete, jak jsem říkala, že se chci v neděli učit? Ještě jsem se na to ani nekoukla :D dopo jsem koukla na Avatar, který jsem si natočila. Odmítala jsem se na to dřív kouknout, modrý jsou jenom šmoulové - no tak! Ale beru to zpátky, překvapilo mě to, fakt klobouk před J. Cameronem!
Děvčata chystám novou rubriku. Bude obsahovat rozbor různých potravin nebo přísad do jídel. Využiji k tomu obor, který studuji. Už mám napsaný první článek, v týdnu ho zveřejním. doufám, že budete spokojený :))
Předpřipravený mám i slibovaný recept na zeleninový nákyp. Takže se máte během týdne na co těšit.
Upekla jsem štrúdl. Pavel přivezl na chatu snad deset kilo mega velkých jablek, tak cos tím? Jednu šišku si odvezla odpoledne mamka, tak mě to moc lákat nebude, ale ochutnala jsem :) Takhle napěchovaný štrúdl jablky jsem snad nikdy nedělala :D
Díky voňavému závinu si dám večer nějaké cvičení, už mi to i chybí. Nevím jestli Jillian, Boba nebo najedu na češtinu - BodyShape od Elle? Poraďte :))
EDIT: Vyhrál Bob.

Jídlo & pití:

9:00 - ovocný jogurt + hrst kukuřičných lupínků
12:12 - kuřecí kostky se zeleninou + rýže (ze včera)
15:00 - kousek jablečného štrúdlu
18:00 - celozrnná bulka s paprikovým tvarohem + 2 pl. kuřecí zauzené šunky

- pití: 500 ml vody, 2x 300 ml vody s citronem, 300 ml zeleného čaje, 300 ml kávy s mlékem

Pohyb: 

- 10 minut Bob Harper Geginner's Weight Loss - Abs
- 15 minut cardio - skoky přes švihadlo, panák, běh na místě,..

No comments:

Post a Comment