15 November 2012

Day 67

Ahoj princezny, jak se máte? :))
Dnes jenom ve zkratce, nic nového a zajímavého se neděje.
Konečně mám po praxi, zítra tam nemusíme. Do zítra odpoledne budu na chatě a pak se pojedu domů učit. Příští týden budu lítat od pondělí po doktorech, a ve středu je den D. Čím víc se to blíží, tím víc se bojím. 10 dní není moc, to zvládnu! 
Jsem ráda, že se Vám včerejší 200. článek líbil :) Máte nějaké přání, jakou potravinu vybat příště?
Dnes přidám opět jídelníček, ale není nic moc. Opět jsem se přes den k jídlu nedostala a ráno jsem musela nalačno na odběr krve. Ale pokud si to nepokazím večer, tak to snad půjde. Protože předchozí dny to byla neskutečná přežíračka.
Jak se daří Vám?
Krásný čtvrteční večer! ♡  

  • Jídelníček & pití: 
10:00 - dýňová bulka, 2 pl. kuřecí šunky
14:00 - 2 ks jablečného štrúdlu s ořechy
16:00 - polévka (vývar, játrové knedlíky, nudle)
??? 

- pití: 1,5 l vody, 2x hrnek zeleného čaje, hrnek kávy s mlékem

  • Pohyb:
- 10 km rychlé chůze 


3 comments:

  1. 10km chůze? Kudy všudy chodíš? :) Ale je fakt, že já když bych spočítala cestu do a z práce pěšky, tak to vyjde taky tak nějak. Ale to provozuju buď když nestihnu ráno autobus a tak 2x týdně si udělám vycházku po práci domů :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je výjimka :D Praxe byla dost za městem a žádný autobus tam nejel. Procházka to je super, jen kdyby nebyla taková kosa :)

      Delete
    2. No to mi vykládej, už jsem myslela, že dneska nedojdu :D

      Delete