26 November 2012

Monday & Periodic Table of Vitamins

2ddaf9874157dd665d0867b1cd16de5c_large
Ahoj děvčata :)
Už jsem zase v pohodě, včera byl vážně špatný den.
Dneska jsem se šla dokonce se psala projít. Už nikdy všechny tři psy :D Potkali jsme koně, tak jsem kluky připnula na vodítko a Denny by se mohl zbláznit, málem se uškrtil, vůl.
Pořád mám děsný hlad, ale těší mě skutečnost, že už na polévku nemusím používat brčko. Konečně jím jako člověk :) Takže až mi ve čtvrtek sundají stehy, půjdu do zdravé výživy a nakoupím se spoustu dobrot. Objevila jsem plno nových a chutně vypadajících receptů, tak budu zkoušet. Pokusím si neroztáhnout opět žaludek a budu jíst méně a zdravěji! Musím téhle situace využít. Jediné mínus je, že jsou mi nově koupené kalhoty dost volné :( Koupím pásek..
Zítra asi pojedu domů, pokusím se zpracovat si nějaké maturitní otázky a dopsal chybějící látku ze školy. Na víkend se na chatu opět vrátím. Je tu pěkně..
Přidala jsem slibovaný recept na hráškovou polévku, určitě vyzkoušejte.
A na závěr ještě jedna slibovaná věc :) Je to periodická tabulka. Ale žádné prvky, je to tabulka vitamínů. Objevila jsem to náhodou a strašně se mi to líbí. Proč vůbec nemáme vitamíny v maturitních otázkách z chemie?  To bylo jediné, co mě bavilo a čemu jsem bez problémů rozuměla, oops :D



Dnes jsem toho zase překvapivě moc nejedla. Snad první den bez domácího smoothie, úspěch.

1/2 kefírového mléka - meruňka + 100 ml polotučného mléka
velká miska čočkové polévky
1/2 kefírového mléka - meruňka + 100 ml polotučného mléka
- pití: 2 l vody

Co se týče pohybu tak to byla pouze hodinová procházka. Nemám na žádné cvičení energii.

Mějte krásný pondělní večer a držte se! 

4 comments:

  1. Jsem moc ráda, že je ti líp :) Určitě si už brzo dáš něco i vidličkou a nožem ;)

    ReplyDelete
  2. Ahoj, ta tabulka nemá chybu :D strašně se mi líbí! Co máš v plánu si nakoupit? :) já v záchvatu prvního návalu "hubnutí" taky nakoupila spousty věcí a pak mi jen ležely doma a nakonec skončily v koši... Příklad za vše - otruby :D jak jsem si já debil mohla myslet, že to pozřu to fakt nevím :D

    ReplyDelete
  3. Bolelo to, bolelo :-D Ale míň než když sem ho jednou odcvičila celýho :-D...u těhle těžkejch cvičení je asi sebemenší ztráta kondice znát no :-/

    Tyjo já toho mít v žaludku tak málo, tak mam takovej hlad a sem nepříjemná, že se mnou nikdo nevydrží :-D Chápu, že chceš využít toho že teď míň jíš, ale zas to nepřeháněj jo? ;-)

    ReplyDelete
  4. tyjo, úžasné! jsem nová followerka :)

    ReplyDelete