20 December 2012

20.12.2012

Ahoj!
Za včerejší absenci se omlouvám, celý den jsem se učila na písemku, kterou jsme stejně dnes nepsali. Ani jsem necvičila, ochutnala jsem první kus cukroví a byla na sebe naštvaná. Za pár dní to bude rok, co mám tenhle blog a co se týče pokroku, tak je minimální. Přitom, kdybych se snažila jako poslední měsíc, byla bych už štíhlá..
Dneska ve škole naposledy. Celá škola koukala na filmy, o laborkách nikdo nic nedělal.. kecám, jenom my jsme s tím volem dělali normálně laborky. Když to učitelé zjistili, klepali si na čelo.. oni si s děckama popíjí čajík a baští cukroví a my mícháme chemikálie.. demence!
Zítra jdeme s třídní do města na punč, a pak se jenom těšit na konec světa Vánoce :))
Mějte se!

Jídlo & pití:

6:15 - meruňková Activia + Bebe mini (brusinkové)
10:30 - 2x toast s Lučinou + 2 pl. kuřecí šunky
13:00 - těstoviny s hlívou ústřičnou, mrkví a pórkem
??? - syrovátková tyčinka (z DMka) + banán
??? - pórková polévka

- pití: 1,5 l vody, 250 ml zeleného čaje, 250 ml kávy s mlékem

Pohyb:

- 5 minut cardio
- 10 minut posilování celého těla

3 comments:

  1. tak alespoň budeš umět na tu příští písemku!
    já 1. cukroví odmítla a hodlám ho odmítat až do poslední chvíle :)
    my se dnes normálně učili ještě, i jsme psali.. a zítra ještě jdeme do školy :D
    užij si zítřek :)
    jídelníček je super :)

    ReplyDelete
  2. První kus cukroví? Ou jéé to smekám, já už se vesele láduju od rána do večere :D A víš co ber to tak, že i minimální výsledek je výsledek, podle mě sis našla určitej životnej styl a toho se držíš, což je pokrok obrovskej. Takovýto naše kdyby - no to je k ničemu, já kdybych si to nepokazila už jsem mohla být dávno v cíli, ale já to rači celý obrátila a teď jsem ještě mnohem víš než jsem začínala, hmm :))) Yeah Vánoce :)))

    ReplyDelete
  3. Já cukroví uždibávám pravidelně, ale vždycky tak 2-3 kousky a mám na několik hodin pokoj :) ale cukroví k Vánocům prostě patří :))

    ReplyDelete