24 December 2012

24.12.2012 - Christmas

Přeji Vám krásné Vánoce! Prožije dnešní den v klidu, večer si užije v okruhu nejbližší a přeji bohatou nadílku!
Nenechte si dnešní den ničím zkazit!
Šťastně a veselé..


Světla už konečně jdou, ale stejně mám pocit, že to nebudou Vánoce jako dřív.. Žádný vánoční stromeček (máme venku ozdobený mrkví a jablíčky pro srnky), rybu budu mít nakonec k večeři jenom já.. mamka s P. budou mít kance, kterého dnes přivezli (když jsem to viděla, měla jsem pocit, že se stanu vegetariánem!).. uvidíme, do večera ještě dlouhá doba.. :)

EDIT (19:00):
Tak a zase až příští rok :) Čím jsem starší, tím je mi víc 'jedno', co pod stromečkem najdu. Záleží mi na tom, aby jsme byli všichni pohromadě a užili jsme si to. Je ale fakt, že jsem letos z dárků byla nadšená. Konečně budu dostupná po telefonu a mamka nemusí vyšilovat, že se mi nemůže dovolat - chudák! :D Starý telefon hodím někam do šuplíku a už ho nikdy nechci vidět.. 
Nejvíc jsem se přejedla večeře, ale pochutnala jsem si, mmm :) nakonec si dala kousek lososa i mamka a chutnalo jí, tak jsem ráda. Ona nikdy na nové věci není, tak vždy jásám z toho, že jí něco nového chutná :))

Krásný večer!!

Jídlo & pití:

6:30 - kousek vánočky s marmeládou 
dopoledne - 2 kousky cukroví 
10:00 - pomeranč
12:00 - hrachová polévka s krutony
odpoledne: ovoce, cukroví, kus vánočky
večer: pečený filet lososa + bramborový salát  + čokoládová pěna 

- pití: 2 l vody, 300 ml černého čaje s medem a citronem, džus (1:1), 200 ml zázvorového čaje, 4 dcl bílého vína, panák vodky 

4 comments: