10 January 2013

10.1.2013

Ahoj holky!
Moc se omlouvám, za absenci. Včera mě ze školy odvezli do nemocnice. Mám své dny a na bolesti už nic nepomáhá, takže mi museli dát nějakou injekci proti boleti. Brr.. Dnes jsem byla u doktora, vyměnila mi HA, tak uvidím..
Už se cítím líp, 'deprese' sice někde stále dřímá. Vím, že je to stresem z maturity a z toho, co bude.. Maturitu děláme 15. května a při pomyšlení panikařím.. :(
Na víkend budu doma, plánuje se jenom učit! Příští týden mě čeká každý den čtvrdletka, tak to musím napsat. Snad si najdu čas i na cvičení :))
Jak se máte vy? Nějaké plány na víkend?
Užijte si dnešní den a hodně štěstí zítra! ♥ 

3 comments:

  1. Tak prvně, fotka je veeeeelmi inspirativní. Ta slečna má parádní svaly, třeba jednou také budu mít. Nic není nemožné. :))
    Co se týče bolestí, to je mi líto, snad už bude jen lépe. :))
    S maturitou tě chápu, měla jsem totéž loni, ale nakonec uvidíš, jaká to bude brnkačka. ;)
    O víkendu budu mít oslavu narozenin (bohové, to už budu tak stará?! :D) a potom mě čeká příprava na poslední zápočty. :/
    Měj se hezky a s učením to nepřeháněj (i když já mám co říkat, když se drtím hlava nehlava :D).

    ReplyDelete
  2. jejda, tak ať je líp! a ať jde učení hezky od ruky

    ReplyDelete
  3. Jej, já byla taky minulou neděli na injekci, občas tělo zlobí, ale snad Ti už je lépe :)

    ReplyDelete