13 January 2013

13.1.2013

Ahoj!
Včerejší večer byl skvělý, odreagování jsem potřebovala..
Dnes jsem zase většinu dne strávila učením, ale proložila jsem to úklidem a sledováním lyžování :) Večer to vidím na knížku. Jak jste se dnes měly vy? :))
K obědu jsem zkusila nové jídlo a povedlo se, yummy! Dokonce jsem k jídlu využila hůlky, které jsem si koupila k Vánocům. Takže během týdne můžete čekat nový recept :)
Ráno jsem také měla premiéru s ovesnou kaší, která také nezklamala. Musím říct, že byla lepší než instantní od Emco.. i když vypadala hůř. Nezabrala ani moc času, tak si jí budu dělat častěji a i během týdne.
Užijte si nedělní večer a hodně štěstí v novém týdnu!

Jídlo & pití:

7:00 - ovesná kaše s carobem a medem + brusinky + mandle


10:30 - pomeranč + hrst sušených křížal
12:15 - quinoa se zeleninou a houbami


15:30 - opečený toast s arašídovým máslem + banán + 2 kostičky hořké čokolády
18:00 - 2 misky pórkové polévky

- pití: 2 l vody, 250 ml černého čaje, 250 ml kávy s mlékem

Pohyb:

- 2x běh do schodů (2x 160 schodů) - hnus! :D
- 15 minut posilování břicha

3 comments:

  1. O quinoe jsem nedávno psala článek. Je dobrá? :P

    ReplyDelete
  2. ahoj, díky za optání :) na blog teďko není moc čas, a vlatně bych tam ani neměla co psát, protože už asi týden nevičím a zdravě zrovna taky nejím :) ale ode dnešla zase začínám tak snad zase začnu i psát na blog :)
    zkoušky ok, už mi zbývají jen dvě, musím se z posledních sil na to naučit ať už mám klid. jedna zítra, další ve středu a pak šmitec, klid, volno :) těším se. naplno se pustím do cvičení. za dva měsíce jaro a já vypadám jak vypadám :D furt stejně.
    měj se pěkně :)

    ReplyDelete