15 January 2013

15.1.2013

Brý ráno holky, jak se máte? :)
Nezvykle píšu po ránu. Kašlu na tři první hodiny ve škole s cílem se učit.. ale běží Australian Open, tak nevím :D stejně mě to nemine, zítra píšeme dvě důležité písemky.
Odpoledne půjdu koupit mamky příteli dárek k vánocům, tvl, k narozeninám :D Blbnu fakt.. Budeme jeho a mé narozeniny slavit právě v pátek, tak mám ještě čas něco sehnat :) nějaký tip?
V pondělí jsem cvičila, ale asi nějak divně.. bolí mě tělo, což mi normálně jinak moc nevadí, ale teď je to křížem - jedna ruka, jedna hýždě :D Včera jsem bohužel nic nedělala, ale dneska si dám alespoň strečink, pokud nebude čas na žádné posilko, nemůžu se ani pořádně hýbat..
Mějte krásný den!

Jídelníček & pití:

6:00 - ovesná kaše s medem, Tahini + sezam + křížaly

- pití: 200 ml vody, 300 ml ovocného čaje


4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Strečink si určitě dej, ale hlavně necvič, když máš takhle "zvláštně" namožený tělo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. souhlasím :)
      jen se hezky protáhni
      pátek si užijte! a co mu koupit? :D grr, nevím.. třeba nějaký "salámový koš"? to dělá chlapům radost

      Delete
  3. Ten obrázek je velmi velmi velmi pravdivý!!!!

    ReplyDelete