12 February 2013

12.2.2013

Ahoj holky!
Týden plný příprav na maturák, který bude v pátek. Nějak nestíháme s přípravou.
Díky tomu flákám blog, za což se moc omlouvám! Ale abych to nesváděla jen na ples.. je fakt, že není o čem psát. Nic se neděje, žádné velké změny.
Našla jsem další nové recepty, takže vyzkouším a můžete se těšit :))


Po maturáku musím upravit stravu, cpu do sebe samé sacharidy. Díky Beautygloss uvažuji o Paleo stravě (alespoň pár jídel podle toho) už jsem si o tom dost našla, ale ještě to musím pořádně nastudovat a promyslet..
Držte se!

6 comments:

  1. maturáček :) ty joo! užijte si ho! :))
    Paleo je zajímavý

    ReplyDelete
  2. tak to promysli pořádně :)
    užij si maturáček

    ReplyDelete
  3. Souhlasím s holkama - maturák si užij, blog počká! :))

    ReplyDelete
  4. Já jsem dneska jedla nejvíc strašně, jak jsem mohla :((

    ReplyDelete
  5. těším se na foto v šatech....a ať se ples vydaří!

    ReplyDelete