24 February 2013

24.2.2013

Ahoj bojovnice!
doufám, že jste si pořádně užily víkend? :)
U mě to byla většinou nuda u maturitních otázek z literatury a chemie. Pořád nechápu, jak to všechno mám narvat do hlavy, jak jste to dokázaly? :-O
Ale dnes mě vytáhl kamarád na kopec za město. Alpy to nejsou, ale lepší než nic :) Když jsme šli na takový kopeček, tak jsem si vzala po několika letech prkno. Asi vám nemusím říkat jak to dopadlo, co? :D Asi hodinu jsem kopec šlapala po svých, a vzpomínala jak se na tom vůbec jezdí.. Pak jsem pobavila vlekaře, když jsem se snažila vyjet nahoru..


Když se mé ego vyválelo snad po stý ve sněhu, konečně jsem vyjela nahoru. Tomu říkám úspěch, nikdy mi na pomě jezdit nešlo.
Musím říct, že jsem si to užila, oprášit prkno bylo super. Po celodenním snažení jsem jezdila dobře, ale pořád raději sáhnu po lyžích ().
S J. budete žít o pár let déle, protože takhle jsem se dlouho nezasmála :D

Pohybu jsem měla dnes dost :) Jídlo během víkendu také šlo:

Sobota: 
řecký jogurt s vločkami s čoko hoblinkami, banán
toast s žervé, sýr
špecle s marinovaným tofu


borůvkový smoothie + kus tvarohové buchty
2x zapečený toast (máslo, špenát, ricotta) + paprika

Dnes:
proteinovo-banánové lívanečky, sirup z agave


jablko
1/2 tuňákové pizzy
celozrnná kaiserka s cottage + rajče + 1/2 papriky

Mějte krásný večer a hodně sil do nového týdne! ♥ 

6 comments:

  1. To jídlo vypadá krásně! :) Jinak já se učím na přijímačky a taky nechápu, jak někdo může dosahovat tak skvělý výsledků. :D Jsem zvědavá, kdy se to všechno budu učit, když nedělám nic jinýho než věci na blogu, cvičení a vaření. :) Já na lyžích ani na prkně neumím, ale muselo to být bezva. :)

    ReplyDelete
  2. Věz, že to do hlavy dostaneš! :D
    Ovšem mě se to snad pár minut po maturitě hned všechno z hlavy vykouřilo.
    Jinak také mám ráda lyže, ale už jsem nějaký ten pátek nelyžovala, škoda. :/
    Užij si zbytek víkendu. :))

    ReplyDelete
  3. Nezávidím ti ten stres. Já jsem ve druháku a cítím jak se maturita snaží chytit mě za nohy a vtáhnout do nekonečnýho kola učení:D. Ale já věřím, že to dáš v pohodě, takže -no fear, you can easily do it-. Já lyžování nesnáším. Nenávidím totiž zimu a sníh, takže ještě víc trpět nechci:D. Ale zase jsi se pobavila a protáhla:). Hezký týden přeji:).

    ReplyDelete
  4. Já na prkně nestála už pěkně dlouho, tak by to asi stálo za to :DD Ale děsí mě ty vzpomínky na domlácený kolena od těch pádů, které mě pořád potkávaly :D A ty lívanečky vypadaj suprově!

    ReplyDelete
  5. Mňa, mňam! :))
    A s tím prknem, také to mám taky. Pomy nemám ráda, nikdy to nevyjedu až nahoru, v polovině vždy spadnu! :D

    ReplyDelete
  6. Lívanečky vypadají skvěle..A poslední dobou si připadám jak blbec..všichni lyžují apod. a já jsem snad jediná, která to nesnáší..:D zatím jsem snad nikoho podobného jako já nepotkala..všichni jezdí na hory..:D

    ReplyDelete