7 February 2013

7.2.2013

Ahoj bojovnice!
Prvně vám chci moc poděkovat za komentáře k fotkám! Zvedlo mi to náladu a sebevědomí, abych to nevzdala. Protože v poslední době váha stojí a málo co se ohledně jídla a cvičení daří. Hlavně že nepřibírám..
Stále většinu dne trávím nad věcmi do školy, už z toho šílím! Povinná četba mi přijde čím dál víc voničem a dny bleskově utíkají. Zítra pojedu na chatu, ale jen do soboty, pak zase zpět k věcem do školy. Počasí zase připomíná zimu, tak ani běhat nepůjdu. Prostě si užiji den volna :)


Dnes při cvičení jsem myslela že padnu :D To bylo naposledy podle sestavy od  Beautygloss. Ale za ty endorfiny to stálo. :)
Jsem na sebe pyšná.
Jídelníček se také relativně povedl..

Jídlo & pití:

8:30 - lupínky s čokoládou a višněmi (Dobrá Vláknina) s jogurtem + jablko
12:00 - plný talíř sojového guláše
15:00 - jablečný muffin + banánový smoothie (mléko, banán, voda, chia semínka, kakao)
19:00 - celozrnný rohlík s fit line - natur + 1/3 okurky + 1/2 zelené papriky

- pití: 2 l vody, 250 ml ovocného čaje, 250 ml zázvorového čaje, 200 ml kávy s mlékem

Pohyb:

- 15 minut HIIT

Jaký byl váš den?
Užijte si večer a hodně štěstí zítra!

5 comments:

  1. Já jdu právě za chvíli cvičit. :))
    Jinak s povinnou četbou ti rozumím, já jak jsem s ní finišovala, tak už mi to přišlo hrozně otravné. :D Paradoxně jsem si nakonec vzala ty nejlepší knihy, takže to byly i nejlepší čtenářské zážitky. ♥
    A muffin jsem neměla ani nepamatuju. Ten sis kupovala nebo dělala? :P

    ReplyDelete
  2. sebevědomí je nejdůležitější <3 na váhu kašli když se mění tělo, pořád říkám, že váhu na čele na psanou nemáš že :))) Jo a máš to dneska perfektní!

    ReplyDelete
  3. Hezký jídelníček :)
    Ona se na chvilku váha zastaví, ale člověk musí vyčkat, protože ona se zase pohne!! Držím palce, ať ti jde učení a také přeji, ať tělo přestane stagnovat a začne hubnout :)

    ReplyDelete
  4. Jé, tak si to na chatě užij! :))
    V jídelníčku bych přibrala, máš toho malinko, hlavně dopoledne.. ;)
    Také už se těším, až venku bude jaro a já už budu moci vyběhnout ven! :)

    ReplyDelete
  5. Já se furt workoutů od Gloss trošku bojím, že to nezmáknu... Ale jednou, jednou! :D
    Užij si to na chatě
    A souhlasím s Koouky, trochu přidej :)

    ReplyDelete