1 May 2013

1.5.2013



Krásný první Máj!
Jak se daří?

V pondělí jsme měli rozlučku s třídní. Opět se ukázalo, jaký mají někteří lidi charakter. Přišla necelá půlka třídy. Sakra! Ještě teď jsem naštvaná. Ale i s půlkou to byla sranda. V průběhu školy jsem si nikdy nemyslela, že mi ty lidi budou chybět. Sice ne všichni, ale jedinci tam jsou
Včerejší poslední zvonění bylo parádní. Sice jsme moc peněz nevybrali, ale lepší než vidličkou do oka, ne? :D Škola slavila 50. let, takže se nikdo neučil a končilo s brzy. Normální člověk do školy nešel.
Večer jsem pak šla na Májku, která pořád stojí, bolehlav se nedostavil, co víc si přát :)
Dneska musím kouknout na nějaký sloh z angličtiny. Zítra píši sloh, v pátek češtinu a v úterý opět angličtinu.
Hodnocení praktické stále nevím.. Prej příští týden.
Přišlo mi rozhodnutí z JČU – přijali mně. Do června mám čas se rozmyslet. Pořád přemýšlím na tou jazykovou. Nevím, jestli mě zemědělka bude bavit.. Nebo nastoupit a stejně si příští rok dát přihlášku na tu přírodovědnou fakultu?


Po dlouhé době napíši i jídelníček, snažím se jídlo opět zregulovat na normální porce – nepřejídat se.

snídaně: ovesná kaše s BP + brusinky + jablečný džus (1:1)
oběd: filet z divoké tresky + bramboro-celerové pyré
svačina: banán + proteinová shake
večeře: olivový chléb s tvarohovou pomazánkou + paprika + kousek sýra

- pití: voda, černý čas s medem a citronem, káva s mlékem

Užijte si volný den!
Maturantům přeji na zítra, pátek, pondělí, úterý hodně štěstí, ZVLÁDNEME TO!
Držte se!

6 comments:

  1. rozlučky jsou super:) na slohovku se taky musím podívat, měj se krásně a hodně štěstí!

    ReplyDelete
  2. Je pěkné, že sis poslední zvonění užila. :)) A také mě někteří lidé ze střední chybí, ale člověk to pak už nějak přijme.
    Jídelníček je super, jen mi chybí dopolední svačinka, ale možná jsi vstávala později.
    Moc ti držím palce při maturitě, tfuj tfuj. :))

    ReplyDelete
  3. :-) tak super, že i tak sis to užila:-)

    ReplyDelete
  4. Já jsem taky myslela, jak mi budou chybět a ono nic ... Na třídní sraz chodí okolo 5 lidí... Po čtvrťáku zjištíš, kdo jsou opravdoví kamarádi ;)

    ReplyDelete
  5. přesně tuhle krásnou písničku jsme měli s přítelem puštěnou, když jsme se líbali pod větvičkou třešně, kterou jsem musela ukrást z cizí zahrady :D hodně štěstí k maturitě ;)

    ReplyDelete
  6. Super jídelníček
    tak co maturita??? :)

    ReplyDelete