17 May 2013

Maturita

Včera jsem měla ústní maturitu...
Maturovala jsem z: českého jazyka, anglického jazyka, chemie a technologie potravin 

https://lh5.googleusercontent.com/Z950-QxNfn00S4A4dZO0y_FV-MDrz3quoonkxnM0tek9hRtv3T5eJ4p-5jsXiwik09ZMkZffDyGLV_foRF5UYlsE3gN2VRYZasDmUGCMHY_sPH3YHg

Jóóóóóó!!!! Zvládla jsem to! 
A hurá do tří měsíců prázdnin. Ten pocit, ráno vstát a nic nemuset dělat, k nezaplacení :D 
Po půl 5 odpoledne šla naše úspěšná pětice na pivko, přišla jsem domů po půl 5 ráno, dala jsem si dvě hodinky spánku a jedu si volný den s Minecraft :D
Ani nevíte jak mi spadl kámen ze srdce, když mi řekli, že mám za tři z chemie. Otázku jsem horší mít nemohla, horší není! Tušila jsem asi to, že to téma existuje. Učitel mi pomohl zalézt do jiných otázek, tak jsem to nějak dala, ale stejně jsem celé odpoledne trnula nad myšlenkou, že si dám v září druhý pokus. A ono ještě za tři, nechápu, ale jsem nejvíc ráda!

Z písemné části jsem také uspěla, takže konečně můžu říci, že jsem na sebe pyšná!

6 comments:

  1. Gratuluji ti, jsi šikula! :)

    ReplyDelete
  2. Moc ti gratuluji.
    Přesně tento perfektní pocit jsem zažívala loni. Teď doufám, že ho zažiju opět, až budu dělat postupovou zkoušku ze 3 předmětů, jinak mě vyrazí ze školy. :/ Snad mi ty 3 pokusy budou stačit, jinak jsem v pr... :D
    Užij si volníčko! :))

    ReplyDelete
  3. woow GRATULATION!
    nedovedu si představit maturovat z chemie, to musí být šílenství :D Každopádně tys to dala, a jaký máš plány teď??

    ReplyDelete
  4. wow, blahopřeju :) co jsi měla za obor? :)

    ReplyDelete