26 May 2013

Summer #1



Budíček: 9:30
S: 3 proteinové palačinky (1 banán, 1 vejce) + 200 ml grepového džusu + 250 ml ovocného čaje
O: filet z pangasia + pečené brambory + okurkový salát
SV: jablko + 200 ml kefíru + 3 mandle + 250 ml kávy s mlékem
V: 2 malé celozrnné chleby + paprikový tvaroh + plátek 45 % sýra

- pití: 2 l čisté vody, 4dl bílého vína

Už týden mě omezují tři stehy na zádech. Možná za to může počasí, možná neschopnost se pořádně hýbat, možná 4 roky probdělých nocí.. ale připadám si jako medvěd v zimě. Pořád bych spala a vůbec mi to nevadí. Vždycky mi stačilo spát 5 hodin, byla jsem čilá, měla jsem režim.. teď vstávám denně kolem desáté, chodím spát klidně v devět, celý den si jen čtu nebo hraji hry na kompu - které jsem vždycky rázně odsuzovala :D Vždycky jsem byla knihomol, ale za týden přečíst 2 knihy, kdy obě mají přes tisícovku stránek je fakt divný, nemyslíte?
Fakt začínám blbnout.
Navíc se cpu jenom samými sacharidy.
Zítra jdu na převaz, konečně najdu důvod opustit klícku domova a vyjít do počasí, které připomíná hnusný podzim.
Jak se daří vám? :))
Mějte se krásně, hodně štěstí v novém týdnu! 

7 comments:

  1. Mám strašně moc ráda grapefruitový džus, akorát mě nebaví ta příprava. Nejspíš si pořídím elektrický odšťavňovač, aspoň trochu si to ulehčím :D. Jinak ten paprikový tvaroh by mě moc zajímal, ten jsi koupila nebo vyrobila?

    ReplyDelete
  2. já jsem dřív chodila spát někdy po půlnoci a vstávala až tak ve 12, ale teď chodím spát v 9 a vstávám okolo 3-4 :D

    ReplyDelete
  3. Doufám, že budeš co nejdříve v pořádku :) Já zase pořád nemůžu spát, od 4 ráno už bych chtěla vstávat tak bdím v posteli :D

    ReplyDelete
  4. moc ti děkuji :)
    no, snad to zvládnu a pak bude zase líp.

    ReplyDelete
  5. ta první fotka je parádní :-))

    ReplyDelete
  6. Normálně se mi přes den spát nechce, ale dneska na mě taky dolehla medvědí nálada :D. Nejspíš to bude počasím, které poslední dobou stojí za nic ://

    ReplyDelete