1 September 2013

1.9.2013

HejHou pařmeni!
Dnes poslední velká akce a zase pěkně do školního režimu. Taky skáču radostí.. Navíc mě čeká nová škola, jaj. Ale o tom až v pondělí, až budu mít čerstvé (a snad dobré) dojmy.
Včera naposledy v práci, pěkně patnáctka, ať mám na co vzpomínat :D Ale byla to fajn tříměsíční zkušenost, to se musí nechat.
Jaké byly vaše prázdniny? :))
Musím se přiznat, už od pondělí píšu tenhle článek, ale týden opět utekl ani nevím jak (mozek má asi tak středu), takže dnes další pokus..
No, tak k tomu pondělnímu článku :D


Znáte 30 denní výzvu? Seznamte se, 30dennivyzva.cz.
Ode dneška (od pondělí :D) začínám s výzvou na břicho.. Po 30 dnech napíšu report a snad budu vidět výsledky, protože, řekněme si upřímně, bez výsledků není motivace pokračovat.

Máte nějakou aktuální osobní nebo speciální cvičební výzvu? :) Jak se daří?
Nebo máte zkušenosti konkrétně s 30 denní výzvou?
Jde do toho někdo se mnou? :P


Po třech měsících flákání a obžerství je nejvyšší čas zajet do redukčního režimu.
Připadám si jako nafukovací míč, proto také pomalu zredukuji jídelníček. Říkám pomalu, protože jsem zvyklá jíst hodně. Potřebuji si zvyknout, aby to nedopadlo jako v dřívějších případech, však vy víte jak..
Ke cvičení na břicho přidám i něco málo na ruce a nohy, aby si zbytek těla nestěžoval, že ho zanedbávám šidím.

Přes prázdniny jsem počítač zapínala minimálně, proto pro mě bude těžké najet na každodenní články, ale pokusím se přispívat co nejčastěji.
Budu podávat hlášení ohledně cvičení a postupně zařadím i jídelníčky.


A začneme hned dneškem, fakt dneškem, ne? :)

Cvičení:

10 minut břicho
20 km kolo

Jídelníček:

8:00 - bílý jogurt s vločkami, sušené brusinky, mandle + čerstvý fík + 250 ml černého čaje s citronem a medem 
12:00 - 2 velké kapustové karbanátky + brambor + okurkový salát
??? - mrkvový salát s jablkem
??? - muffin z cukety + 4 švestky
19:00 - krajíc domácího cibulového chleba s cottage + 1/2 hermelínu figura + rajče

pití: 2 l čisté vody, 2x 250 ml kávy s mlékem

Krásný první zářijový den!!



p.s. MUDr. Petr Lukeš sestavil desatero nedoporučených potravin, které najdete zde. :)

4 comments:

  1. :) Uteklo to nechutně rychle.. :( Jediné pozitivum na školním roce je ten režim ;) Ale že bych se nějak těšila, to se říct nedá :D já si koupila 2měsční permici do "fitka" tak snad to bud se školou stíhat :) O té výzvě už jsem slyšela, teď přemýšlím jeslti se také zapojit :D Mám obavy že t nebudu dodržovat ale tak... zkusím to :P A teď jdu na to desatero.. Tobě taky pěkný nejen první záříjový den :P

    ReplyDelete
  2. Snad se ti na nové škole bude líbit a dařit. :))
    Já tady ty x-denní výzvy ráda nemám, možná kvůli tomu, že je to tak profláklé a spousta ženských si myslí, že se stanou kdovíjaké zázraky. :/
    Na pravidelné články se moc těším!

    ReplyDelete
  3. Jo tak pařmeni :D Já mám oproti vám ohromnou radost ze školního začátku, protože budu mít klid od dětí haha! Musim říct že 30denní výzvu mám lajknutou a pořád si říkám a tak mohla bych do toho jít, ale nikdy jsem ji pořádně neprozkoumala, možná se nakonec na to břicho nechám ukecat! Tak hodně štěstí :))

    ReplyDelete
  4. je super, že jsi začala už DNEŠKEM :) že ne třeba, co já vím ... zítřkem jako to umíme my všichni ostatní, žejo Cler? :D

    ReplyDelete