2 September 2013

2.9.2013

Zdravíím! :)
Hlásím, že jsem první školní den přežila, alespoň co se fyzického stavu týče. Rozřazovací test jsem absolutně posrala, takže čekám, že mě hodí do nějaký začátečnický skupiny.. fakt jsem na sebe naštvaná!
Hmm, zítra to opraví a ve středu se dozvím, v jak velkém maléru jsem.. Třeba to bude dobré, ne?
Noví spolužáci jsou zatím nezajímaví, nikdo se nebavil, všichni se tvářili, že snědli citron. Ještě že jsem tam potkala bývalou spolužačku ze ZŠ, alespoň někdo známý tam bude :)
Jaký byl váš první školní den? Nebo se teprve chystáte, kam vůbec? :)


Zašla jsem si na oběd do zdravé výživy & BIO baru, být milionář, chodím tam denně.
Vůbec nevím, co si během roku budu vařit, o víkendu udělám nálet na vaše blogu a budu chytat inspiraci, máte jí tam až až :))

Pohyb:

břicho má dnes povinné volno
ráno jsem sprintovala na autobus, asi 300 metrů, málem jsem na chodníku nechala plíce :D 
úklid, žehlení

Jídelníček:

6:30 - čokoládový jogurt + BeBe brusinkové + 300 ml kávy s mlékem
12:00 - polévka z červené čočky + placka z uzeného tofu a brokolice, divoká rýže, tvarohový dresink
15:30 - malinový dortík (piškot, mascarpone, maliny, želatina) + 150 ml kávy
18:00 - sojový rohlík s paprikovou pomazánkou + 2 pl. šunky + jablko
19:30 - kousek sýrového závinu (30 % sýr, míchaná vajíčka na cibulce, bylinky)

pití: 1,5 l čisté vody, 500 ml černého čaje s medem a citronem

Krásný večer a hodně štěstí zítra!

to sedí..

1 comment:

  1. Určitě si na novou školu a spolužáky zvykneš. ;)
    Já mám ještě nějaký ten týden volno, ale už teď se mi nechce zpět. Svoje spolužáky (až na výjimky) moc nemusím.

    ReplyDelete