8 September 2013

8.9.2013


Ahoj bojovnice!
Musím vymyslet nějakou novou výmluvu, proč nepíšu pravidelný články. Teď mám času až moc, takže… není o čem psát a nebo se mi jednoduše nechce. 

První týden ve škole byl zvláštní. Lidi začínají být docela fajn. Přestávám tvrdit, že umím anglicky, fakt neumím :D Je to spíš k pláči než k smíchu.
Rozřazovací test jsem prej napsala tak, že mě dali do pokročilé skupiny, ale chvílemi mám pocit, že jsem fakt špatně. Jo, konečně se ukázalo, že jsem se nikdy angličtinu neučila, tzn. že neumím gramatiku! Snad to ale nebude tak zlý.. Zítra první test, uvidíme.
Jak jsem se mohla na střední vztekat, že máme za 50 % pětku, když teď jí budeme mít za 75 % :D Člověk si neváží toho, co má..


Tenhle víkend jsem strávila po dlouhé době na chatě, ani nevíte, jak mi to chybělo. Procházky se psy, skládání dřeva, sekání trávy.. mmm, a dvanácti hodinový spánek – nový rekord.
Od příštího víkendu zase pokaždé v práci, no money, no funny!

Každý den se snažím cvičit na břicho, podle 30 denní výzvy. Nevím jak na centimetrech, ale džíny začínají být lehce volnější, uvidím na konci týdne :))
O víkendu bylo ale chatařské obžerství v podobě koláčů, grilovaných steaků a zeleniny. Dnes ale suverénně zvítězilo pečené kuřátko s domácím knedlíkem a zelím. Ještě teď jsem nacpaná, takže večer cvíčo a zase hezky zpět na normální jídlo.

eat healthy 💕

Jak se máte vy? :)
Užijte si nedělní večer a hodně štěstí v novém týdnu!  

No comments:

Post a Comment