31 October 2013

101 goals - 65# Ballet

Další úkol odškrtnutý...
Já, jakožto absolutní antitalent na jakýkoliv tanec balet strašně obdivuji, hlavně ty tanečníky, tu dřinu a disciplínu.
Včera jsem se poprvé v divadla 90 minut kochala dokonalou ladností a elegancí. Byli to čtyři moderní balety Bez gravitace, k tomu byla dokonalá hudba.

Aby to nebylo úplně ideální, cestou tam jsem měla nervy v kýblu! Byla jsem tam s babičkou a ona všude chodí pozdě – nenávidím nedochvilnost! Navíc jsem nemohly zaparkovat, tak jsem šly dost kus pěšky, v těch vysokých podpatkách a na kostkách, úžasný :D Přišly jsme dvě minuty před začátkem.

Ale představení vše vynahradilo.
Už vyhlížím v programu další balet. 


2 comments:

  1. Já na žádném baletním představení ještě nebyla, ale takové Labutí jezero nebo Louskáčka bych si nechala líbit. ♥
    Nedochvilnost také nesnášním, proto vstávám raději hodinu a půl před svým odchodem z domu, proto raději čekám na domluveném místě min. 15 minut dopředu. Ráda si dělám časové rezervy, abych pak zbytečně nestresovala, takže této tvé situaci naprosto rozumím. :D A s těmi podpatky jsi mě dostala. Já jsem antitalent na všechny lodičky a podobné "nesmyslné" boty, ve kterých zkrátka nechodím denně (sláva pohodlným teniskám a pevným kanadám), nesnáším. :D

    ReplyDelete
  2. Tak to ti závidím, právě tenhle druh baletu mám hrozně ráda. Sama jsem balet i tancovala a teď mě fakt mrzí, že už to nestíhám:(

    ReplyDelete