19 October 2013

19.10.2013

Ahoj zlatíčka!
Nastal den, kdy odhazuji bylinkové čaje, definitivně ustýlám postel a vybaluji činky!
Yes, konečně jsem zase zdravá, tak se opět pustíme do challenge roku :) Mrzí mě, že jsem ztratila dva týdny, pro to musím začít od začátku. ale už vím co mě čeká, tak snad to nebude taková sprcha a šok :))

Co se týče informací ohledně P90X.. psát souhrnný článek po týdnech je sice dobrý, ale po třetím týdnu stejného cvičení je to nuda. Tak musím vymyslet něco jiného nebo to nějak doladit, nápady? :)

Mějte se krásně a užívejte podzimní víkend!  


4 comments:

  1. To je dobre ze už jsi fit! :-)

    ReplyDelete
  2. :P Jé tak hodně odhodlání a síly! :*

    ReplyDelete
  3. A já si podle obrázku myslela, že na mě vyskočí receptík na muffiny. :( :D
    Je super, že už jsi zdravá, tak se do toho pořádně obuj! :))

    ReplyDelete
  4. Juhůůů vzhůru z postele plná sil a odhodlání! Já jen čekám kdy mě nějaká chřipka skolí :/ Tak at ti to zase jde tak pěkně :)

    ReplyDelete